duminică, 14 septembrie 2014

La revedere,vacanță !

Vara aceasta. O vară perfectă. Nu mă așteptam să am o vară așa frumoasă precum aceasta. Nu am vărsat absolut nicio lacrimă. Am râs, am ieșit afară cu prietena mea cea mai bună, am discutat, am făcut sport, am călătorit.. Tot ce mi-am putut dori vreodată.

Acum, vreau să împărtășesc cu voi câteva dintre amintirile mele din vara aceasta.


Grădina Botanică Iași

Cățelușul meu de la țară

Sora lui mai micuță

La Poiana Brașov,erau aceste pisicuțe tare amuzante.

Lac ( vedere din telecabină Poiana Brașov)

Cetatea Brașovului

Vârful Postăvaru

Sfinxul, un peisaj magnific

Mamaia

Vederea orașului Brașov de la Turnul Alb

Vulcanii Noroioși





Îți mulțumesc,vară, pentru toate amintirile plăcute pe care mi le-ai oferit. Mi-ai oferit atâtea zile senine, pline cu soare și fericire pline. Dar acum.. Acum este momentul să ne luăm la revedere. La revedere,vară!

9 comentarii:

  1. Ce poze frumoasee! Caţeluşii sunt adorabili ♥ . Te aştept şi pe blogul meu : http://beau-typhoon.blogspot.ro/2014/09/review-sublime-soft-loreal-apa-micelara.html#comment-form . Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai, ador catelusii aia mici!
    Ma bucur ca te-ai distrat vara asta. Eu din pacate nu am reusit sa fac nimic decat sa invat si sa citesc.. A fost cam cea mai proasta vara :)) Sa speram ca si ultima.
    La cat mai multe postari. Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur pentru tine!
    Si catelusii is tare draguti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe pozele! Aww, și micuțul tău de la țară! :3
    Mult succes în acest nou an școlar! :-D

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe pozele! Iar căţeluşii ăia sunt atât de adsafsafsf ADORABILICIOŞI :3

    RăspundețiȘtergere