joi, 4 septembrie 2014

De ce 1000 de nopti seculare?

De ce 1000? De ce acest titlu al blogului? Pentru că.... Da. Pentru că ador nopțile.
Pentru că ador să privesc stelele.
 Pentru că ador melodia Alionei Moon din Republica Moldova. A fost dragoste la prima ascultare ca să spun așa. Melodia am auzit-o pentru prima dată la Eurovision 2013. Aliona a reprezentat Moldova la Eurovision. Pentru prima oară am simțit că ei au fost la un alt nivel față de noi(ne-a reprezentat Cezar).Mi s-a părut și încă mi se pare SUPERBĂ vocea ei. Notele acelea înalte... Puțini ar reuși să aibă așa o ureche muzicală. Melodia m-a lăsat pur și simplu fără cuvinte.

6 comentarii:

  1. Hey bine ai venit in blogosfera!!!!! Sper sa ai bafta!Fetele de pe aici sunt in general foarte prietenoase .Eu sunt Victoria ,by the way!See ya ! Big hugs >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Heya and welcome! Abia ți-am descoperit blogul și trebuie să-ți spun că ți-am dat follow în mai puțin de un minut. M-au atras titlul blogului și bannerul, care sunt amândouă geniale, apoi recenziile. <3 Când am văzut și că îți place Within Temptation(asta era trupa mea preferată acum ceva timp și încă e foarte specială pentru mine) și ești viitoare informaticiană, am știut că se anunță un blog super tare! Succes! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțuuumesc foarte mult. Și mă bucur că mai există cineva care ascultă WT.:)) Credeam că sunt singura. :* Și tu ai un blog genial.

      Ștergere
  3. Hei bine ai venit, succes la cat mai multe recenzii si abonati si apropo si mie imi place la nebunie aceasta melodie.Iar aspectul blogului este foarte fain.

    RăspundețiȘtergere